Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна маншон външно каре?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ок,мерси!

    Поздрави!
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

    Comment


    • #17
      Автора на темата осем дена не се обажда....да не е ударил греда......
      Иначе е мъка....и аз го правих това упражнение лятото....
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...age=2...два дена...не бързах....бях отпуска....и чаках да ми доставят маншони....защото бях на вилата...
      Ако бараш всичко внимателно...нещата се получават
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #18
        Ще се сменя в сервиз,аз трябва само да го купя
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

        Comment


        • #19
          Автора на темата няма време да се завърти от работа. В крайна сметка не ми остана време да се помъча дори да го сменя,затова си имам едно аверче което прави коли,дойде взе я за 30 кинта каза,че съм готов.
          Покрай маншона смени биалетка и кормилен накрайник.
          Всичко това за скромните 40лв.
          Проблем се оказа ваденето на карето от шлиците на полуоската. След час и нещо бой,не се е предало,момчето ми взе от разтегателните маншони,защото вероятността да съсипе карето бе 99,9%. Чудя се ей така,дали това не е оригиналното каре което никога не е сменяно и дали тези 200 000км. по километраж няма да се окажат реални,ама ей така да се намирам в размисли.
          Та разума при мен надделя и си спестих главоболието от неуспеха на студа.
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #20
            E нали ти казаха по нагоре, че има зегерка, която трябва да се освободи....и да блъска с чука ...файда няма....другият начин е да свли цялата полуоска и вътрешното каре се демонтира много лесно...от там надява маншона за външното и готово....много мразя някой да блъска с чук.....
            Но както и да е...щом е станало... е добре!
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              E нали ти казаха по нагоре, че има зегерка, която трябва да се освободи....и да блъска с чука ...файда няма....другият начин е да свли цялата полуоска и вътрешното каре се демонтира много лесно...от там надява маншона за външното и готово....много мразя някой да блъска с чук.....
              Но както и да е...щом е станало... е добре!
              Така е като я е закарал на майстор дето прави само голфове и рена.
              Alfa164 T.S 148++ HP
              Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

              Comment


              • #22
                По-голям чук е трябвало да намери. И аз не ги помня всички карета, затова парцалчето и фенерчето.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  При мен се наложи да сваля полуоската за да извадая зегерката защото беше се заклинила и неможеше да се разкрачи напълно като савлих полуоската леко е зачекнах със отверака и малко по малко със резачките е чупих и изтеглях комплекта на маншона имаше зегерка, гайка,2 пакетчета грес и 2 скоби .Затова е хубаво да се взима скъпи маншони
                  156 SW 1.9JTD 110ph

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от alfaracer Покажи съобщение
                    Така е като я е закарал на майстор дето прави само голфове и рена.

                    Развинтено въображение имате момчета.
                    Човека си разбира от работата и не за първи път ми прави колата,зегерката,я е махнал много ясно,все пак това каре е аналогично по монтаж със старите кадети,но нека да не се отклонявам от темата.
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #25
                      Колеги,някой може ли да постне картинка или схема на каретата с маншоните?
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Taka,взех маншона но не съм виждал такъв досега,отвътре има специално място за карето и все още не съм сигурен дали е този за който писах по горе,Може ли някой да каже дали е правилният или не за да зная какво да правя.

                        пп:Надявам се че колегата пуснал темата няма нищо против че я ползвам.
                        Attached Files
                        Last edited by AttilaSL; d.m.y г., 21:36.
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Това е маншона,слагай смело.
                          При този маншон се слага скоба само от към широката част,
                          но аз за по-сигорно го притягам лекичко със миша/свинска опашка.
                          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                          Comment


                          • #28
                            От Евро 07 ми дадоха ето този.
                            Attached Files
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #29
                              Най-добре е когато маншонът изглежда така:
                              Attached Files
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Ние ги слагаме с пясък вместо с грес.
                                Колега освен да взема и аз да ги наредя така?
                                Човека питаше конкретно за маншона не за греста скобите или гайката.
                                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                                Comment

                                Working...
                                X